Waarom Compli?
Met de slimme tool van Compli is jouw bedrijf optimaal voorbereid op inspecties van de Belastingdienst en de Nederlandse Arbeidsinspectie. Je voldoet namelijk moeiteloos aan de wettelijke eisen zoals de keten- en inlenersaansprakelijkheidsregeling, de Wet arbeid vreemdelingen , de Wet arbeidsvoorwaarden gedetacheerde werknemers in de EU, de Wet allocatie arbeidskrachten door intermediairs en de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming.
Met Compli ben je verzekerd van compliance voor zowel jouw bedrijf als alle andere bedrijven in de keten. Compli stroomlijnt jouw bedrijfsprocessen, voorkomt boetes, juridische complicaties en imagoschade.

Met Compli beperk je de volgende risico:
Zorg voor compliancy en voorkom onnodige aansprakelijkheidsrisico’s met Compli.

De services van Compli

Compli Screening
Alle partijen in de keten worden bij aanmelding grondig gescreend middels gerichte vragen, in de juiste volgorde en met multiple choice antwoorden. Zo bepaalt Compli precies welke gegevens en documenten vastgelegd moeten worden. Hierna vindt doorlopende controle plaats.
Compli Check-in app
De Compli Check-in app maakt het eenvoudig om de compliance te controleren op jouw project. Ieder persoon op locatie kan eenvoudig inchecken met de app of door simpelweg een QR-code te scannen. Compli identificeert vervolgens de persoon en controleert direct of hij/zij compliant is. Is een persoon niet compliant? Dan ontvangen alle belanghebbenden hiervan direct een notificatie.
Aanwezigheids- en tijdsregistratie
Compli biedt naast compliancy ook real-time inzicht in wie waar aanwezig is of is geweest. Noodzakelijk in geval van calamiteiten en waardevol als referentie voor urenadministratie.
Compli koppelingen
Het Compli portal heeft diverse koppelingen met instanties en systemen waaronder de Kamer Van Koophandel en erkende online identiteitsverificatie software. Met de Compli rest-API kunnen jouw huidige systemen gemakkelijk gekoppeld worden met onze software.